Dag 2

Vill börja med att gratulera min kära vän och mentor: A.B kan vi kalla honom.
Med en fin hälsning: Snart är det dags!

Har fortfarande inte fått något svar från Radiotjänsten, vet inte om det är dålig service eller om dom inte orkar?
Antar det är en mix på båda.
Tänkte börja granska tablån över SVT 1 inkl SVT 2 som dom erbjuder alla svenskar i hela Sverige med ett jack i väggen.

Kan ju börja med att säga så här:
Efter att jag igår nu gick med på att betala 3månader så har ja inte sett 1sek på TV!
Min TV har varit igång pga min PS3 (som INTE har TV TUNER!)
Alltså jag har inte nyttjat min Service jag betalar glatt nu.

Över till dagens tablå, kan lägga till att jag arbetar och pluggar på vardagarna så jag räknar med att mellan 8-18 blir det inte tittande och mellan 23-7 för då sover man.

Vad glänser SVT med idag då? www.tv.nu är min hänvisning:

Efter kl 18 så visas följade dragplåster:

En dokumentär om draghundar visas kl 19 idag, med fin natur.
Ja tack SVT själv kan jag titta på BBC Life & Planet Earth i 1080p när jag vill med aningens bättre och intressantare bilder och där springer vargar runt också vilket liknar hundar.

Vi har Rapport, Regionala nyheter, Nyhetsbyrån och Aktuellt.
Tack igen SVT era nyheter är sådant man kan läsa precis när man vill och i princip var man vill via internet i form av Aftonbladet, Sydsvenskan, Expressen, HD, DN, IDG, BBC osv. i gratis form på nätet!!! Man kan dessutom läsa om det man tycker är intressant! De ni! Dom har även väder och sport!!!! Dessutom tar dom även upp mer sport än det ni visar i TV som antagligen är snabba inslag av fotboll, ishockey och skidor....fotbollen återkommer vi till en annan dag!

Dansbanan i Täfteå, veckans brott, Dox...en amerikansk film som inte lockar för fem öre sen har vi Sverker rakt på, vilket man lessnat på.

Alltså kan vi avrunda det hela så här:
Idag kommer jag likt gårdagen att INTE se på det jag betalar för till Radiotjänsten eftersom dom inte erbjuder NÅGOT som lockar mig.

Just nu har jag rätt mot Radiotjänst känns det som.

MVH Fxxxxxxxx

Om någon vill skicka beundrarpost så kan ni göra det på [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0