Dag 4

Tar lite paus idag för "tittandet" men mitt PS3 underhåller mig i bakgrunden när jag läser min roliga bok SEK Handbok för installationsregler.
Funderar på att göra om min dator till datorskärm vilken den kan vara vilket gör den till datorskärm och inte TV.
Detta borde faktiskt medföra att jag inte behöver betala licens då min dator inte har TV Tuner.

Kollar man dessutom snabbt över tiderna 19-23 så finns det inget att se idag heller. Rapport och vem vet mest och lite trist hockey som ändå inte betyder nåt på SVT 2.

Rapport slutar ju sända 22:25 vilket medför om nu tex. Murbark eller vad han i Egyptien nu heter avgår senare vilket inte är helt omöjligt så missas ändå den stora nyheten, fast den går ju att följa på nätet som sagt via andra nyhetssidor.

Förstår fortfarande inte varför SVT sänder en skit turnering i hockey när dom inte sänder fotboll på SVT. Minns nån när dom visa fotboll på SVT sist?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0