Sociala tar över....

Har tagit paus av olika anledningar tex:
I fredags blev det innebandy vilket är kul och tidsfördrivande (som en TV är, fast delad glädje är dubbelglädje...tänk hur mycket glädje vi fick ut när vi var 10st!) så det blev inte så mycket tittande på TV då heller...brukar bli en vana.

I lördags var jag ute på stan och köpte prylar 2 kokböcker inkl 2 formar & 2 flaskor vin, så på dagen blev det inte nåt tittande.
På kvällen blev det middag med en blandning av åldrarna. Efter huvudrätten så slog kl 20 och vi satt och slappa lite i soffan, TV sattes på hos värdparet som är i 40års åldern och vi satte på Melodifestivalen. Vi kikade på det i 10min ungefär och alla (folk mellan 25-65år) enat sa att det va skit, och frågesatte Björkman.
Va är de för skit presentation av artisterna?
Gör programmet proffsigt om ni ska göra de eller lägg ner det som Italien gjorde!
Pengarna kan gå till bättre grejer!

Kan även lägga in att Babsan va med för nån lördag sen, då kan man fråga sig så här. Om Björkman nu tar ut dom bästa av 6000 alternativ eller vad det är. HUR JÄVLA DÅLIGA ÄR INTE DOM ANDRA FÖRSLAGEN!
Nä dom kan fan inte va så dåliga som Babsan är, va fan har Babsan gjort för nåt bra NÅGONSIN?

Jag tycker jävligt synd om människor som håller på med musik men som inte slagit sig fram, dom som söker till Melodifestivalen som har stora namn åker fram som en räkmacka, fast många av artisterna erbjuds platser också! Glöm inte det.

Hela jävla melodifestivalen är rent bullshit!

Men det sluta med att vi stängde av efter 10min, avnjöt en dessert sen spela vi sällskapsspel och hade skoj åt det istället.

Men idag utnyttja jag min TV i 1 timme (söndag) och kollade på Dokument inifrån eller vad de heter.

Jag förstår inte en sak, unga demostrera mot SD i riksdagen, men varför i helvete demostrerar dom inte mot arbetslösheten?!?!?!?!?!
Regeringen pissar på unga Moderater som Sossar!
Syns man inte, hörs man inte, märks man inte så FINNS MAN INTE! Glöm inte det

I övrigt tycker jag att HD.se smutskastning av HIF är löjlig, nu ska ja plugga.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0