Terror

Som jag skrev idag så dök de upp nytt från hönsen som på beställning....
Antar ingen missat dagens tumult!
Steker just nu pyttipanna och de går bra!

Media har ju skrivit om det och reaktionerna är väl inget hurra direkt. Nu ska man betala för allt
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8604906.ab
http://www.expressen.se/nyheter/1.2339064/svt-vill-skrota-tv-licensen

Jag förstår vilka dom vill ha som kunder och det märks, folk som vill ha tillgång till SVT's arkiv....äldre människor helt enkelt. Finns f*n inget ja kommer på som lockar mig att kika i de arkivet. Skulle va om dom visar den riktiga kalle ankas jul med allt våld.

På tal om våld, här är en vanlig ramsa som gått genom tiderna:
Folk som sitter och spelar datorspel/tvspel hela dagarna blir våldsamma och mördare....nä har vi ju sagt som spelat.
IN YOUR FACE! DOM BLIR KOKANISTER!
Fan va fel dom hade dom äldre, once again. Ja de va kanske bättre för när drogerna flöda och allt kändes som en dans på rosor...fast innan och efter de så skedde de kriser.
Så äldre vet inte bäst, tänk på de!

Även om jag kommer påvisa de för mina barn sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0