Torsdag

Idag sket det sig för valfiskarna i Japan som mördar valar för forskning vilket e bullshit, känns som dom dödar dom för annat men dom fick åka hem pga förföljningen. Eloge till Sea Sheppard för det!
I övrigt har man inte så mycket att rapportera om dagens bidrag till mänskligheten.
Biljetterna till HIF - MFF släpptes idag, skynda och fynda!

Kolla på aktuellt idag för första gången sen Jesus födelse kändes det som.
Och dom rapportera om sådant man hittar på dvs nyhetssidor på nätet tex Aftonbladet osv.
Tex: Dom som dog i Norge, om kylan i norr sen va de nåt mer som kom in i ena örat och ut genom andra.

I övrigt så kommer det inte bli nån rapport i helgen, möjligen en utländsk då jag kommer befinna mig i Holland och min lägenhet kommer vara belägrad av annat trevligt folk som tar tillfället tillfånga för lite skoj.

Har lite vänner som inte har TV som jag tänkte ta upp som ämne på måndag när man kommit tillbaks till vardagen, vilket måste vara ett rent helvete om man har en person från Radiotjänst som inte ger sig.

GLÖM INTE ÄTA ER ÄRTSOPPA IDAG!

Ses i dimman

PS A.B hoppas du har kul på innebandyn DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0